Főoldal | Könyvlista | Gyorskereső

Átmenetileg a rendelés és szállítás szünetel
A Facebook kora - Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

A Facebook kora

Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

Clara Shih:
A Facebook kora
Az internetes közösségi hálók felhasználása piackutatáshoz, értékesítéshez és újításhoz

A második kiadás alapján

Megjelenés: 2011 április
Kiskapu Kiadó
504 oldal, bolti ár: 3900,- Ft

Internetes ár (-5%): 3705,- Ft

db

A könyv ismertetése

Vissza a lap tetejére | A könyv tartalomjegyzéke

Clara Shih:
A Facebook kora

Clara Shih olyan kipróbált marketingötleteket oszt meg az olvasóval, melyek segítségével bármely kis- és nagyobb üzleti vállalkozás, egészségügyi és oktatási intézmény, közhasznú szervezet vagy politikai kampánystáb hatékonyabban érheti el céljait. Aknázza ki a Facebookban, a Twitterben és a LinkedInben rejlő lehetőségeket!

Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal.

Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert.

A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére a Twitter és a LinkedIn segítségével, a változó közösségi szabályok követésére, és így tovább. A kötetben ezen felül több mint három tucat világhírű szakértő működött közre vendégszerzőként; többek között Don Tapscott író, és a Harvard Business School professzora, Mikolaj Piskorski. Ebben a kiadásban vadonatúj fejezetek szólnak az ügyfélszolgálatról és az ügyféltámogatásról, amelyek ma a közösségi hálózatokra épülő üzlet leggyorsabban növekvő területei. Shih emellett külön tanácsokat ad a kisvállalkozásoknak, az egészségügyi és oktatási intézményeknek, a közhasznú szervezeteknek és a politikai kampánystáboknak is - így lesz ez a könyv az első számú, nélkülözhetetlen útmutató a közösségi hálózatok használatához minden szervezet számára.

Öt új fejezet:

  • tervezés/mutatók, ügyfélszolgálat és még sok minden más
  • átdolgozott esettanulmányok
  • tanácsok olyan világhírű vendégszakértőktől, mint például Charlene Li
  • azonnal hasznosítható "tennivalólisták" minden fejezet végén
  • Facebook-vitaszálak és még sok minden más

A könyv tartalomjegyzéke

Vissza a lap tetejére | A könyv ismertetése

Clara Shih:
A Facebook kora

Vissza a lap tetejére

mesekönyv

szoftver